6 november 2012

Suikerbrood



Van de week bakte ik weer een suikerbrood. 

Is hier bij de mannen altijd een succes. Dus ik bak ze geregeld.
Er werd gevraagd om het recept. Het recept is uiteraard niet van mezelf. Kan alles wel maken, maar broodrecepten zelf schrijven daar waag ik me niet aan!
Het recept komt van de site van Levine waar ik al mijn broden vanaf maak. Het is een super blog, de recepten kloppen altijd, met zeer goede beschrijvingen en vaak met foto's en het is altijd heerlijk!

Hier is de link naar het recept van suikerbrood.

Het is zeker de moeite waard om eens bij al haar andere recepten te kijken.

Mocht je het suikerbrood gaan maken. Nog enkele tips, suikerparels zijn te koop maar zijn wat aan de dure kant, je kan deze vervangen door suikerklontjes en deze wat kleiner te maken. Gember-siroop is in bijna elke supermarkt wel te krijgen, van het merk conimex en het staat dus ook bij de oosterse producten.


Ben benieuwd wie het gaat maken, laten jullie het weten?



1 opmerking:

  1. Thanx Ilse..Ik ga hier maar eens op zoek naar de ingredienten... Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen