9 september 2013

Tomatensoep

Tomatensoep zonder pakjes en mixjes stond hoog op m'n to make list... Toen ik bij de Makro liep en tegen een kistje tomaten aan liep van 5 kilo voor 3 euro, kon ik het niet laten staan... Eindelijk ik ging zelf gemaakte tomatensoep maken. 
Het recept wilde ik gebruiken van Teunie van het blog Eenvoudig leven. Simpeler kan het bijna niet maar toch wilde ik graag een leidraad hebben voor het maken van soep. 
Ik maakte hem zonder aanpassingen en het was heerlijk! Zelfs onze jongste (bijna 4 en erg kieskeurig) zei: Deze soep smaakt lekker mama... Wow wat een compliment.. deze komt dus vaker op het menu.
Heb m'n moeder haar keukenkastjes op z'n kop laten zetten om haar ongebruikte roerzeef te zoeken. En ja hoor, die werd gevonden... en hier dankbaar in gebruik genomen. Ondertussen gebruik ik hem voor veel meer dingen... bijna vergeten..dat die dingen zo handig zijn.


Het recept?? 


Van het eindresultaat ben ik vergeten foto's te maken ;)... oeps

Geen opmerkingen:

Een reactie posten