14 november 2013

Gastblog van Suzanne: INDIASE- / SURINAAMSE- POMPOEN- KIPPASTEITJES

Ik lees graag mee op het blog van http://marcelensuzanne.blogspot.nl/...reuze gezellig, mooie foto's, leuke recepten, veel raakvlakken...gewoon leuk!
Daar kwam ik dit recept tegen en weet zeker dit ga ik maken!!! Klinkt zo lekker... ziet er zo goed uit! Daarom heb ik gevraagd aan Suzanne of ik hier een gastblog van mocht maken... en ze stemde toe.. wat leuk! Dus hieronder een deel van het bericht, het orginele recept kan je lezen op hun eigen blog.


Het werd hier in ons KLEINE GRONINGSE HUISJE weer eens de hoogste tijd om iets met POMPOEN te gaan bereiden. Onze voorraad POMPOENEN wordt er namelijk niet beter op, aftakeling en rotting slaan driftig toe. Hier en daar zit er wat in de vriezer, maar het liefst eten wij POMPOEN vers bereidt. Dan vang je toch de meeste VITAMIENTJES en MINERALEN. Zie hieronder wat er van gekomen is :-)




Bedankt Suzanne en natuurlijk Marcel voor het delen van dit heerlijke recept! 
Ik ga het snel maken....
Liefs Ilse


1 opmerking:

  1. heb er weer 2 liggen dus deze gaan we zeker proberen ;)
    bedankt voor het lenen van je recept en foto;)

    BeantwoordenVerwijderen