3 mei 2016

Katten-spam #2

Mauuuuuwwwwwww ik wil naar binnen....
Kijk die bazige kop van hem... en aan de andere kant van de deur staat zijn broer te kijken.....



En als de deur dan opengaat voor nummer 1, rent nummer 2 naar buiten om binnen een half uurtje het andersom te herhalen... Kat nummer 1 mauwt buiten, de ander gaat kijken en ze wisselen hun plekje :)


Babytjes hebben we hier allang niet meer... maar onze katten liggen geregeld als een babytjes in onze armen ;)


Waar jij bent... daar ben ik... Het levensmotto van een van onze katten :)
Ik zit op een eetkamerstoel te bloggen, Matthijs is gezellig met de Ipad naast me gekropen... en wie zit er tussenin op de stoel bij Matthijs erbij...



En hij is ook niet de beroerdste om even mee te denken en kijken bij het spelletje...


Wurmen jullie kat(ten) zich ook overal tussen?

3 opmerkingen:

  1. Wij hebben geen katten, 'k ben er helaas allergisch voor. Wel een hond, Tukker. Maar die slaapt momenteel erg veel, hij wordt er niet jonger op...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah, kattenlogjes doen het altijd goed. En het is nog niet eens vrijdag ;-)
    Onze kat gaat het liefst op mijn toetsenbod liggen of voor het scherm langslopen. Overdag slaapt 'ie meestal, want hij wordt al wat ouder. Maar 's avonds ligt hij altijd naast met op de bank en dan aai ik 'm uitgebreid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, het is hier net zo met de katten. Er zijn al heel wat vreemde mailtjes verzonden omdat er een kat op het toetsenbord plofte.

    BeantwoordenVerwijderen