13 december 2016

DIY: Kerst weggevertje... kerst@2016


Zo rond de feestdagen vind ik het erg leuk om mensen zo maar wat te geven...
Als je ergens op de koffie gaat, of om iemand te verrassen, of een kleinigheidje door de brievenbus, voor de buurvrouw, de juf...nou vul maar in... deze situaties ken je zelf vast ook wel


Dit idee komt bij Huize Kipkakel vandaan... een super leuke blog... 
ga er eens kijken!! 

Ik maakte een kerst variant. Het is eigenlijk heel erg simpel en ik vind het wel ontspannend om te doen... 

Wat heb je nodig?

- kartonnen/papieren mal
- verf
- kurken onderzetters
- kwast
- vernis


Het maken is eigenlijk heel simpel, je knikt de mal uit dik papier of karton. Je verft eromheen of juist er binnenin.



Laten drogen, dan nog een dun laagje vernis eroverheen en ze zijn klaar.


Ik deed ze in een zakje met servetten erbij... Label eraan en klaar om iemand te verrassen!


Ik nam kerst servetten, maar je kan natuurlijk ook een andere kleurtje en patroontje kiezen en dan kan je zoiets het hele jaar door geven aan iemand!


1 opmerking: