21 januari 2017

B&W City *Photoblog

Vandaag weer een photoblog online... 

weer een paar stukjes van Dordrecht dit keer in zwart wit.
Alles ziet er ineens anders uit zonder kleur... Zulke foto's triggeren me altijd. Waarom weet ik eigenlijk niet.. 


Knisperende bladeren liggen er op de grond....
De herfstregens zijn nog niet geweest en alles is nog mooi

Het water in de grachten stroomt zachtjes en klotst tegen de kelders van de huizen... wat staat er allemaal in die kelders? 
Keurig gestapelde dozen of snel neergezetten spullen...

In de vele steegjes staan fietsen en scooters, snel tegen de muur gezet...
omdat de eigenaar haast had... Haast om wat te gaan drinken met vrienden,
 te gaan werken of lekker thuis op de bank te ploffen....

Deuren... in een stad zijn zoveel deuren...
Prachtige oude en statige deuren, 
kleine schattige deurtjes, 
grote moderne nieuwe portalen...

Nieuwsgierig als ik ben... 
denk ik al snel aan wat er achter die deuren zit...
oude mensen, jonge mensen

En wat voor interieur?
Indezelfde stijl als de voordeur of juist totaal anders...

Wat voor mensen wonen er...





Meer foto's zien? Check mijn instagram account Photo_by_Ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten