24 maart 2017

Brandweertaart

Matthijs werd 7... afgelopen oktober.. Feest en hij keek uit naar zijn taart... Omdat ons kleine manneke dol is op chocolade en dus kreeg hij een chocolade taart. Ik maak geen "echte" kindertaarten meer, maar lekkere taarten die ik dusdanig versier zodat ze leuk zijn voor de kinderen.. Of is dat nu juist een kindertaart... ;).. nou ja jullie zullen me wel snappen...


Matthijs kreeg dit keer een brandweer taart... want zijn taart stond in brand.... Door het kaarsje ;). Als basis gebruikte ik de chocolade fudgetaart. En daar ging ik mee aan de slag! Het leukste is dat de jongens zo nieuwsgierig zijn... en uiteraard om uiteindelijk hun blijde gezichtjes te zien!

Ik gebruikte dit keer lego wat in huis was. Soms verwerk ik ook hun kadootjes in hun taarten, dit keer dus iets van ons zelf. 






1 opmerking:

  1. Zo leuk hoe jij de taarten steeds maak! Ik kan me voorstellen dat de jongens er steeds naar uit kijken, geweldig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen