12 november 2012

Knoflookbroodjes

Vroeger (lees voor ik bijna alles zelf maakte) aten we bij spaghetti en lasagne altijd zo'n stokbrood met de kruidenboter erin die je even moet afbakken in de oven. Heerlijk... de kruidenboter druipt eruit... mmm. 
Ik wilde graag zoiets zelf maken. Ik kwam een recept tegen voor knoflookbroodjes. Kleine mini-broodjes met daarin een stukje kruidenboter, moet goed zijn dacht ik en ging dus vanmiddag aan het bakken. Het is nog niet geworden wat ik zou willen dus we experimenteren nog verder.Maar het is een heerlijk broodje. Ik was opzoek naar een krokanter broodje, zo blijf ik bezig ;) . 
Lekker voor bij de soep, maaltijdsalade of uiteraard pasta.

Ik gebruikte dit recept van het blog: Uit de keuken van Levine.
Heerlijke zachte broodjes met daarin kruidenboter...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten