8 oktober 2018

Recensie: Ontdek de artiest in jou

 Als blogger voel ik me geregeld erg bevoorrecht omdat ik geregeld materialen krijg op gestuurd om te testen of te recenseren. Zo ook met dit boek... wat een waardevol boek is dit geworden voor me. 

Hou je van creativiteit, van bible journaling, van bijbelstudies? Nou dan is dit echt een boek voor jou.


De 2 schrijfsters zijn zelf erg creatief en hebben een pareltje van een boek gemaakt.Vol met uitleg voor alle niveau's. Ben je een beginner? Geen probleem ze nemen je aan de hand mee. Ben je al wat langer bezig? Dan kan je je heerlijk verdiepen in wat je al kan. 


Het grote pluspunt voor dit boek ten opzichte van andere creatieve boeken vind ik dat er een complete bijbelstudie aan vast zit. De dames nemen je mee en laten je door de hoofdstukken zien hoe God jou en je creativiteit ziet. Maar ook wat je er mee mag en hoe jij kan uitdelen van je creaties. 



Ieder hoofdstuk heeft dezelfde opbouw, stuk bijbelstudie en uitleg, opdrachten, een verwerking, maar ook de mogelijkheid om nog meer studie te doen. 



Persoonlijk zou ik nooit een gezicht maken... want ik vind het zo lastig om zoiets goed te krijgen. Dit boek geeft mij kracht om het te proberen! Om door veel duidelijk uitgelegde stappen te komen tot een eigen en mooi resultaat... 



Ik vind het heel mooi om te lezen hoe de schrijfsters je aanmoedigen om jezelf en wat je maakt te waarderen, je te ontwikkelen en het te delen... 

Lieve dames ik geniet van jullie boek! Ik heb hem grotendeels al gebruikt, maar hij is nog niet helemaal uit. Maar van ieder hoofdstuk geniet ik.. en neem ik heel graag de tijd voor. 

Bij het boek hoort ook nog een werkboek, die komt later deze week online!


Titel: Ontdek de artiest in jou
Auteur: Ilse Kleijer en Els Hartog
ISBN: 9789491844881
Prijs: 14.95


Geen opmerkingen:

Een reactie posten