11 april 2013

Opgerold omelet met roomkaas

Sinds een tijdje werk ik op andere tijden en moet ik ook een lunch meenemen. Tja...wat neem je dan mee als je liever geen brood wilt  eten? Salade is erg lekker, yoghurt met noten en fruit ook lekker om mee te nemen. Een keer was ik vergeten om iets klaar te maken en dus bakte ik snel een ei, liet het afkoelen toen ik de oudste naar school bracht en ging er mee verder toen ik weer thuis kwam.
Het was heerlijk, er kwamen wel wat collega's gluren wat ik ''nou'' weer bij me had ;) Het heeft wat weg van een wrap (alleen dan van ei). Lekker als lunch, maar ook als je hem in kleinere stukjes snijden ook lekker als hapje voor bij de borrel is het erg lekker. 
Groen voor GOK


Recept Opgerold omelet met roomkaas
1 persoon

2 eieren
boter
roomkaas (paturainachtig)
2 plakjes kipfilet
sla

Klop de eieren los.
Verwarm een koekenpan met wat boter en bak hierin een omelet.
Laat hem op een bord glijden en laat hem iets afkoelen.
Besmeer het ei met een flinke laag roomkaas.
Beleg dit met de kipfilet en verdeel er wat sla overheen.
Rol het omelet op en eten maar...

Eet smakelijk!

1 opmerking:

  1. Het leek me zo'n heerlijk simpel recept dat ik die zeker eens moest proberen. Erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen