8 mei 2013

Schnitzel met een paprika/courgette topping

Als ik in de keuken sta, verzin ik iets nieuws terplekke. Zo ook met dit recept. Ik had schnitzel als vlees, maar dat vond ik een beetje saai. Nou kan je veel dingen doen met een schnitzel, maar ik had nog een stuk paprika liggen en een courgette en kaas...tja dat heb ik altijd wel in huis.

Recept Schnitzel met een paprika/courgette topping
2 personen

2 schnitzels
boter of olie
peper en zout
8 dunne plakjes courgette
6 ringen paprika
geraspte kaas

Kruid de schnitzels met peper en zout.
Verhit de boter of olie in een koekenpan en braad schnitzels aan.
Bak in dezelfde pan de courgette en paprika even aan zodat ze wat zachter worden.
Als de schnitzels bijna klaar zijn, verdeel je de courgette plakjes op de schnitzel, daarop de paprika ringen en verdeel als laatste wat kaas over de paprika.
Laat op laag vuur de kaas smelten (zet evt. een deksel op de pan)

Lekker met wat sla en gebakken aardappeltjes

Eet smakelijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten