1 september 2014

Daar zijn we weer :)

Zo lieve bloglezers...
ik ben er weer..

Ik kreeg vandaag een hele leuke reactie van een bloglezeres dat ze klaar was voor nieuwe blogs, ik moest er hard om lachen... Want ook ik ben klaar voor nieuwe blogs....

Afgelopen dinsdag op woensdagnacht zijn we terug gekomen van vakantie en vandaag zijn de jongens weer naar gegaan. Thomas start vandaag in groep 4 en Matthijs in groep 2. Wat hadden ze er zin in... en wij niet... we wilde nog wel even genieten van het vrij zijn zonder ritme... van het echt tijd hebben voor elkaar, als gezin bij elkaar zijn... 
Maar aan alle goede dingen komt een eind en dus ging onze wekken vanochtend akelig vroeg af en gingen we richting ons werk en school...


En wat bleek, ritme is toch wel weer fijn..
op maandag het huis het soppen na het werk is best lekker...
op tijd en normaal eten is toch ook goed...
een avondje op de bank is ook heerlijk....

Ik zal niet zeggen dat ik weer helemaal gewend ben...
maar het begint te komen :)

We hopen ons vakantie gevoel nog wat langer vast te houden...
ons wat minder op te laten slokken door de agenda en onderstaand gevoel dus een beetje tegen te gaan ;)


We hebben een heerlijke zomer/vakantie gehad en dat wil ik graag met jullie delen, dus de komende tijd neem ik jullie in een serie mee in onze zomer en vakantie avonturen...

Genoeg over mij...
Hoe gaat het met jullie?
Op vakantie geweest of thuis genoten van het mooie weer??


1 opmerking: