28 november 2014

Serie Kerst-Menu



Ik bedacht me een tijdje geleden dat het wel leuk was om 
blog serie te hebben over een kerst-menu...

Dus daar heb ik de afgelopen tijd achter de schermen hard aan gewerkt en dat vonden ze hier thuis helemaal niet erg ;)....
Want wat is er nou lekkerder op een doordeweekse dag een feestmaal te eten...
nou ja feestmaal...
Het ging in stukjes bij beetjes en zo zal ik er nu ook over bloggen...

In december kan je bijna iedere dag een kerst-blog/recept verwachten en aan het einde van de rit heb je een compleet kerst-menu voorbij zien komen!

Hieronder vast een collage van wat ik allemaal gemaakt heb 
en jullie dus kunnen verwachten...



Lezen jullie de komende tijd mee?

8 opmerkingen:

  1. Nou Ilse ik ben benieuwd de foto'szien er al goed uit.

    Hartelijke groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ben benieuwd. Het ziet er heerlijk uit.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!! Kan me voorstellen dat jouw mannen dat idd helemaal niet erg hebben gevonden!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke reacties dames!!
    Ben ook nieuwsgierig... Best spannend zo'n grote serie...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wanneer ik zin en tijd heb zal ik zeker bij je lezen,de kerstmenu's vliegen me toch al om de oren,kan geen winkel inlopen of allerlei lekkere ingrediƫnten om gerechten zelf te maken of kant en klaar staan op een feestelijke wijze goed zichtbaar uitgestald.
    En als ik daar nou eens goed over nadenk,wat is er aan al dat lekkers nou zo bijzonder,ik koop,bak en braad dat in elk geval niet enkel met Kerstmis maar het komt het hele jaar door met regelmaat van de klok op tafel en zeker wanneer ik gasten heb en me heerlijk kan uitleven in mijn keukentje. Want met meerdere personen aan een sfeervol gedekte dis, die genieten van het eten, dat is op zich voor mij al een feestje.

    Succes met je serie en fijn weekeind,
    Ger



    BeantwoordenVerwijderen