4 december 2014

#100blesseddays.... 26 t/m 50

De 100 dagen blessed, gaan gewoon door....
al kwam ik er achter dat ik niet zo goed kan tellen...
of niet goed bij kan houden waar ik ben gebleven...
Ik kwam er achter dat ik sommige nummers 2 keer gebruikt heb... 
Ach des te meer blessings om te delen :)
__________________________________________

Dag 26... 
#100blesseddays... Vandaag heel simpel... Etenstijd.... Vandaag voor 't eerst deze week met z'n 4-tjes 

Dag 27...
 #100blesseddays... Ons dagelijks brood

Dag 28..... 
#100blesseddays.... Na een heerlijke dag samen in rotterdam...want de kids waren logeren bij opa en oma... Mag ik nu werken...in 't hospice...ondanks al 't verdriet...zijn er ook zoveel mooie momenten en wijze lessen die ik hier leer ...

Dag 29....
 #100blesseddays.... Wat is t toch leuk om jongens te hebben die willen helpen met de was... Vooral sokken vouwen is een favoriet klusje hier... En laat ik daar nou een hekel aan hebben...dus happy 

Dag 30...
 #100blesseddays.... Vandaag met een vriendin op stap geweest.. Rondje gefietst door de polder en lekker thee gedronken... Vorige week met een andere vriendin geluncht... Terugfietsend... Voelde ik me gezegend.... Gezegend met vriendinnen bij wie ik mezelf kan en mag zijn! Maar voor wie ik vervolgens ook een vriend mag zijn....


Dag 31... 
#100blesseddays.... Ik ben op deze dankdag voor zoveel dankbaar... Maar ik ben sowieso erg blij met deze actie.. Al zoveel van geleerd!....


Dag 32...
#100blesseddays... Na een dag hard werken samen met de beentjes omhoog... Kopje thee erbij, koekje en de tv aan.... Genieten 

Dag 32.... 
#100blesseddays.... Herfst in de pan!!

Ook nummertje 33 gebruikte ik 2 dagen achter elkaar....

Dag 33....
‪#‎100blesseddays‬.... Opruimen om huize verschoor... Jongens hun fel begeerde speeltafel... En mama meer kastruimte!


Dag 33... 
#100blesseddays.....na tijden weer eens m'n vloer gedweild. Zien jullie hem glimmen.... Schaam schaam... 'T water was zwart...

Dag 34.... 
#100blesseddays... Vandaag was ik fietstaxi mama.... School, thuis, school/pleinwacht, winkels, school, verjaardag, kleuterclub brengen, judo brengen, kleuterclub halen, judo halen....thuis.... Vanochtend besloot ik niet te mopperen omdat ik geen auto tot m'n beschikking heb, maar dankbaar te zijn met m'n fiets en actieve kinderen... Stel je voor dat je alles te voet zou moeten doen..., ja ik ben blij dat ik m'n fiets heb en vandaag m'n jongens overal kon brengen waar ze moesten zijn 

Dag 35... 
#100blessseddays.... Ik ben dol op lelies.... De geur de bloem... En t liefst in t wit.... En laten we die nou 1,5 week geleden gekocht hebben op de Rotterdamse markt... Een mega bos.... En al die tijd geniet ik al met volle teugen...


Dag 36... 
#100blesseddays.... Het heeft z'n voordelen om een actieve blogger te zijn .. Net thuis van een super leuke avond van Red een Kind... Met als spreker Bert Reinds... Weer gevoed en geprikkeld! Thanks 
Dag 37....
‪#‎100blesseddays‬.... Al weer iets leuks in de brievenbus...dit keer helemaal uit belgië.... Van een lieve blog lezer.... Een prachtig pakket leesvoer.... Helemaal blij mee 



Dag 38..... 
#100blesseddays..... Vrouwendag... Met schoonmama en schoonzus naar de margriet winter fair.... Gezellig en een leuke traditie 
(oeps ook nr 38 weer dubbel gebruikt...)

Dag 38....
#100blesseddays.... Hij slaapt.... Onze jongste... Z'n lievelings knuffel is kwijt... En toch kon hij slapen... Beest is nergens te vinden... Dus hoop op een goede nacht... Maar voor nu trots 
Dag 39....
#100blesseddays.... Yep zo'n dag was 't! Een heerlijke vrije dag.... Waar ik op en top van heb genoten 

Dag 40.....
#100blesseddays.... vanavond weer bijbelkring (met home made cake ...) ... Wat is 't toch fijn dat dit zonder angst kan... Zonder politie die op de deur vindt en ons oppakt..


Dag 41....

 ‪#‎100blesseddays‬... Vandaag was ze jarig... mijn enige en geweldig lieve schoonzus... of zal ik dat schoon maar weg laten... Ja mijn "zus" is jarig... dankbaar voor wie ze is...
 


Dag 42.... 
#100blesseddays.... Dit plantje kwam alweer een paar jaar geleden bij ons wonen.... Een stukje van oma's plant... Deze plant kwam weer van haar moeder... En de plant is ondertussen meer dan 100 jaar oud... Oma is overleden... Maar iedere dag kijk ik even naar "haar" plantje en ieder jaar doe ik een vreugde-dansje bij 't zien van haar eerste knoppen...
(bij het maken van deze blog kwam ik er achter dat ik "verkeerd" genummerd had en 2 keer nr. 42 gebruikt had... ach geeft ook niet toch)

Dag 42..... 
#‎100blesseddays‬..... Vandaag m'n eigen boontjes gedopt .... Onze eerste gedroogde witte bonen



Dag 43.... 
‪#‎100blesseddays‬.... Surprises, kadootjes inpakken, gedichten... Nostalgie... Maar helemaal leuk om die te delen met m'n persoonlijke hulppietjes..

Dag 44....
 ‪#‎100blesseddays‬... Nieuw leven.... Prachtig... Klein en puur.... Onze lieve vrienden ontvingen vandaag hun 3e zoontje... En ik heb al heerlijk gekroeld met hem... Wat een wonder... 


Dag 45.... 
‪#‎100blesseddays‬....Vandaag zijn we weer dankbaar... wat zijn we toch gezegend... Vandaag is mijn schoonvader jarig... 64 mocht hij worden... Dankbaar voor deze wijze en lieve man in ons leven...

Dag 46.... 
‪#‎100blesseddays‬.... Oh wat kan ik er van genieten.... Douchen... En dan helemaal als 't wat kouder begint te worden en heel de dag gewerkt hebt... Stel je voor... Geen stromend water, al helemaal geen warm water, geen privacy, geen lekkere straal, geen hygiene.. Slik....... Zo gaat 't in arme landen... Wat ben ik toch gezegend....

Dag 47....
 ‪#‎100blesseddays‬... Daar zat ik dan met thee en snoepjes.... En 't plan om een Sint kado te gaan verven... "Nee mam, ik heb met Matthijs afgesproken om met hem te gaan lego-en"... Oke dan... Niet langer getwijfeld... Boek gepakt en neer geploft.. Zulke kansen moet je niet voorbij laten gaan 

Dag 48....
#100blesseddays... Oh wat hou ik van familie tradities!  zaterdagmorgen-mannen-kussengevecht... En ik? Ik spring snel uit bed en geniet op veilige afstand van 't gevecht

Dag 49....
 ‪#‎100blesseddays‬..... Brrrrr wat een kou... Overvalt je dan toch een beetje... Voor ik de jongens van school ging halen, kachel aan, sloffen op de kachel... Oeee en dan dat gevoel..... Heerlijk warm aan je koude voeten.... Kids ook helemaal blij.... Mooi mijn dag ook weer goed 

Dag 50... 
‪#‎100blesseddays‬... We zijn allen gezond hier in huis... Om ons heen zien we vaak dat dat niet van zelfsprekend is.... Des te meer reden om daar dankbaar voor te zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten