7 mei 2015

Water met fruit...

De zomer komt er aan...
met hopelijk heel veel mooi weer :).

Ik maar ook de kinderen drinken veel water en thee. 
Heerlijk, maar in de zomer schakelen we toch vooral over naar het water.
Maar misschien herken je het wel, maar op een gegeven moment ben ik een beetje 
"water-moe"... en heb ik trek in een smaakje. 

Sap uit de winkel vind ik echt niet lekker meer... zoooo zoet... brrr...
maar wat drink je dan?

Heel simpel... 
water met een smaakje :)


Dit keer maakte ik een kan water klaar met daarin een sinaasappel die ik in stukken sneed en wat takjes munt. De kan vulde ik af met water en na een uurtje is hij al drinkbaar en heeft een subtiel smaakje. 


De kan vul ik dan vaak meerdere keren aan met water en zo gaat hij makkelijk een paar dagen mee.
Dit keer gebruikte ik sinaasappel en munt, maar citroen is ook erg lekker en verfrissend. Alleen wat munt of citroenmelisse is ook erg lekker. Maar kies ook eens voor aardbeien, frambozen of bramen... Allemaal erg lekker, binnenkort ga ik het eens met appel proberen, eens kijken of dit trucje ook zo werktmet een appel....



3 opmerkingen:

  1. Ja lekker hoor en weet je een doorgesneden pepertje erbij ook lekker en geeft iets meer pit, en wat stukjes verse gember ook heel erg lekker. En ja de pakken uit supermarkt inderdaad veeeeellllllllllll te zoet en meer wat er eigenlijk niet in hoort zo roep ik hier altijd ja en met gratis hartkloppingen wat is er met ons eten gebeurt. Gezellige dag groet Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat pepertje is ook een leuk idee zeg!! en ja die hartkloppingen... het is wat met ons eten

      Verwijderen
  2. Mmm lekker! Dat gaat erbij ons wel in!

    BeantwoordenVerwijderen