4 juli 2015

Kringloopschatten #1

Houden jullie ook zo van winkelen in de kringloop?
Ik weet het van sommigen van jullie....
Daarom vind ik het wel leuk om soms een wat schatten te delen ...


Dit keer een etui waar CD's in kunnen gestoken te worden, nog helemaal nieuw. Het vervelende is dat slecht te koop zijn, kwamen we vorig jaar achter rond de vakantie periode. Deze moesten we toen lenen van mijn ouders, nu hebben we hem dus zelf...
Oh en ik ben dol op voorraadpotten...en deze zijn prachtig en mochten mee...
Ook kocht ik 2 super leuke hempjes, die waren zelfs nog in de aanbieding... 2 hempjes voor 0.50... super toch, Ook kocht ik nog een leuk gestreept jurkje.

Wat is jullie laatste kringloopaankoop???

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk snuffelen bij de kringloop. Soms kom er ik wat vaker, nu al een poosje niet geweest. M'n laatste aankoop weet ik ook niet meer, vast een speelgoedje.

    Bij ons is de leukste en grootste kringloop (we hebben er 3) van Dorcas, die bezoek ik dan ook meestal. Ik vind het altijd mooi dat alles naar een goed doel gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben ook 3 kringlopen en bij alle 3 gaat 't naar goede doelen. Dus dat voelt super goed ;)
      Speelgoed kom ik steeds minder mee thuis omdat 't speelgoed van de jongens veranderd...
      Groetjes

      Verwijderen
  2. Vorige week in Delft een bijzettafeltje voor buiten gevonden dat mooi bij het nostaligische bankje past, was ik al tijdje naar op zoek en nu een voor 3.50, helemaal blij werd ik ervan.
    En een aankleedkussen waar ik een hondekussen van maak, lap was er al, beide voor 1 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Ilse, heerlijk he een kringloopwinkel. Kom er ook regelmatig. En meestal vind ik wel wat leuks. De laatste keer was deze week. Ik heb 6 Donald Duck pockets gekocht. Krijgt onze zoon ( 9 ) pas in de auto op weg naar de vakantie in Frankrijk. En voor mezelf een leuk kookboekje : hoge hakken in de keuken. Geniet nogmals van de vakantie en ja ik ben die Ineke die al een paar keer een reactie plaats. Haha. Ik had je ook een keer een mail gestuurd over de nootjes en kinderen. Dus groetjes en tot de volgende reactie.Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Ineke!
      Tnx voor de opheldering... Krijg soms zoveel reacties binnen en ook vaak met dubbele namen. Zo krijg ik geregeld van 3 verschillende deborah's een reactie ;).
      Oh die pockets die zijn geweldig! Die verslinden ze hier... En hoge hakken in de keuken klinkt ook leuk!
      Groetjes Ilse

      Verwijderen
  4. Ja hoor, ik kom regelmatig bij de kringloopwinkel. Onlangs kocht ik nog een multomap, diverse boeken en een bierglas. Soms zijn het van die kleine dingetjes die je vindt waar je niet echt naar op zoek bent maar wel handig zijn.
    In de boekenhoek blijf ik overigens altijd wel het langste hangen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, kringloopwinkelen! Helaas is de kringloopwinkel hier best wel duur, dus kom ik er niet vaak. Wel veel via MP, maar dat voelt toch anders, minder gezellig... In mei op de verkoping van de kerk had ik bij de rommelmarkt ook nog wat leuke vondsten zoals 6 kinderboeken voor 1,50!

    BeantwoordenVerwijderen