29 februari 2016

Goodbye... Februari


De maand is voorbij.. 
door een maandelijkse post zoals deze besef ik des te meer hoe snel het gaat...

Onze tuin begon al uit zijn winterslaap te komen...


Matthijs de jongste zit in groep 3 en leert lezen... 
Heerlijke fase... Hier leest hij me voor, let op de kat achterop zijn bed... 
Die ligt daar zo'n beetje heel de winter :)



Prachtige uitzichten tijdens de vele wandelingen die ik wandelde...


Onze kat heeft zijn eigen traditie ontwikkeld.. Iedere avond als wij gaan tandenpoetsen staat hij klaar om te drinken uit de kraan. ... en als we het vergeten kijkt hij ons heeeeel geïrriteerd aan ;)


Op Matthijs zijn school hadden ze een dierentuin na gemaakt en op een middag mochten de ouders komen kijken. Trots leidde Matthijs me langs alle dieren ...


We gingen naar het Nationaal Onderwijs Museum, wat een feest van herkenning voor ons allemaal.. Wij herkenden onze eigen "oude" boekjes en lesmethodes en de jongens herkende hun eigen boekjes... En overal mooie platen en dingen die je kon oefenen... Ik genoot vooral van alle nostalgische spullen die er stonden..


We gingen weer eens naar het strand... 


Op een gladde ochtend ging ik met fiets en al onderuit, gelukkig zonder kinderen. Ik klapte hard met mijn kin op de straat. Deze moest geplakt worden, daarnaast had ik kapotte knieen, een lichte hersenschudding en overal spierpijn... Maar was ik tegelijk dankbaar... Dankbaar dat dit het enige was en ik na een week weer de oude was (op de plek op mijn kin na dan, dat blijft een aandenken ;)...)... Het had veel erger kunnen zijn... wat ben ik dankbaar.. 


21~2~2002 - 21~2~2016
 14 jaar getrouwd... 


we gingen een heerlijk nachtje samen weg... richting Renesse .. Wat kan je heerlijk genieten en opladen in 2 dagen... Wat zijn we dankbaar voor de jaren die we kregen en kijken met gepaste nieuwsgierigheid uit naar de komende jaren...









We sloten februari af met een schoolvakantie.... 
en naast rustig aandoen en werken, deden we ook nog wat leuke dingen :)




Hoe is jullie maand geweest??




Geen opmerkingen:

Een reactie posten