25 juni 2016

Vakantie leestip: Magazine Ave

Vandaag is de laatste dag in de vakantie serie.. Ik kreeg een leuk magazine in handen en deze wil ik jullie graag als tip geven om te kopen voor de vakantie. Het is het nieuwste magazine van de GZB Ave. De GZB is de gereformeerde zendingsbond, een prachtige stichting, die ik een warm hart toedraag. De mensen die de GZB uitzendt doen mooi werk in alle delen van de wereld... Dat kan zijn in Afrika, Azie, Midden-Oosten, Latijns-Amerika, maar ook Europa. De zendigswerkers gaan daar met hart en handen aan de slag. Prachtig hoe ze op hun eigen plekje... iets mogen betekenen voor de mensen om zich heen. 


Voor de 2e keer komt dit magazine uit. Een magazine wat leuk is om te lezen en tegelijk ook een inkijkje geeft over wat de zending inhoud. Ik vond een middagje bij een strandje een goed excuus om hem van voor tot achteren door te spitten... Liggend op mijn handdoekje genoot ik van iedere bladzijde! Het thema van deze Ave is vakantie... Hoe kan het ook anders in deze periode.
 Ik laat je een paar van de 96 bladzijdes zien.. 


bijbelstudie


een column zoals een column hoort te zijn... prikkelend...


serie recepten voor op vakantie


stedentrips tips van plaatselijke zendelingen


verhalen van vrouwen in het zendingsveld....


interviews met meerdere zendingsgezinnen over hoe vakantie er voor hun uitziet... 

Ave koste 7,95 en daarvan gaat 3,25 per magazine naar het zendingswerk. Super dat het op die manier ook weer terugkomt in de stichting. 


Ik kan jullie dit tijdschrift van harte aanbevelen. Ik heb het met veel plezier gelezen!

1 opmerking:

  1. Ik heb het blad ook al besteld, maar bewaar het voor als we op vakantie gaan. Het ziet er mooi uit! groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen