5 oktober 2016

Mini Salades in een potje


Ik wilde graag een salade maken, maar had al meerdere grote schalen op tafel staan bij het buffet. Ineens bedacht ik me dat ze wel eens kon maken in van die schattige kleine potjes. Nou heb ik hele leuke in de kast staan en deze wilde ik graag gebruiken. Heb je zulke potjes nou niet, geen probleem. Andere lege jam of kleine potjes voldoen ook. Je zou dan evt de deksel eraf kunnen laten zodat je meer eenheid hebt, ipv verschillende soorten deksels.


De salade bouw je op van nat naar droog...
Dus onderin deed ik een beetje dressing, daarop gingen wat gegrilde paprika's, stukjes nectarine, tomaatje en komkommer. 


Daarna verdeelde ik er rucola en ijsbergsla overheen.
Als laatste een kwart eitje en wat uitgebakken spekjes. 


Het leuke is dat zelfs de kinderen helemaal blij werden van deze potjes en al snel allemaal met een potje voor hun neus zaten... 
  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten