8 oktober 2016

Overvloed... #Godsart


Als ik naar de schepping kijk... en de overvloed aan bloemen, bomen en vruchten zie... ben ik daar altijd door geraakt. God is geen God van zuinigheid.. God is een God van overvloed! Vandaag een verzameling van bloemen die ik de laatste tijd op de foto zette...


Kijk eens naar de 
verschillende kleuren..
naar de verschillende vormen
de verschillende geuren
de verschillende structuren
de verschillende bloei momenten....













Kunnen jullie ook zo onder de indruk raken van Gods overvloed?
En dit ging alleen nog maar over de bloemen...

2 opmerkingen:

  1. De natuur is zo mooi.. en geeft ons zoveel.. ja ik kan hier zeker van onder de indruk raken.. puur genieten!

    Fijn weekend,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal echt zo prachtig. Vanmorgen liep ik te wandelen in de duinen en ook daar weer onder de indruk van alles om me heen.
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen