6 februari 2017

Broodje gezond... Versus... salade gezond

We kregen eters... Broodjes gezond stond er op het menu met een kop soep... Alleen probeer ik zelf nog steeds koolhydraatvrij te eten... Dus ik bedacht wat anders... Salade gezond.. 


De broodjes belegde ik met ham, kaas, tomaat, komkommer, sla en ei... Voor mezelf verdeelde ik meer sla op een bord en legde de rest van de garnering op de sla... Dus salade gezond.. ipv broodje gezond! Zo doe je toch mee, hoef je weinig extra moeite te doen of te kopen en krijg je stukken minder koolhydraten minder. 

Ik kwam op dit idee door dat ik zoiets voorbij zag komen op de Instragram account van www.dekeukenvanmartine.blogspot.nl, zij had dat besteld in een restaurant. De kok had er een feestje van gemaakt op haar bord.. Dus bij deze ook nog een tip als je in een restaurant zit ;)

1 opmerking: