28 oktober 2017

Transport in the city.... *photoblog

Ik vind het heerlijk om een middagje naar een stad te gaan, daar even te wandelen, thee te drinken, een boek te lezen en even d'r uit te zijn... Vast onderdeel is foto's maken. Heerlijk! Zwart-wit vind ik in steden het gaafst en deel ze graag met jullie. 


Ik hou van die nisjes en steegjes die vol staan met op elkaar gepakte fietsen... Of bij een woonhuis van zo'n heerlijke bolderkar. Zo zie je gelijk hoe je je het beste in een stad kan verplaatsen... Juist op 2 wielen :)




2 opmerkingen:

  1. Leuke foto's Ilse! Als ik nu kleine kinderen had zou een bakfiets mij te gek lijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's hoor. Zo nu en dan is het in zwart-wit gewoon het mooiste hè?
    Fijne avond,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen