11 juni 2018

2x Fruitwater

Ik ben dol op fruitwater. Sap vind ik veel te zoet, water vind ik heerlijk maar soms is een smaakje wel eens lekker. Dus hoera voor fruitwater. Ik deelde al eerder wat variaties voor zulk water. Toen had ik 5 smaken op een rij gezet voor jullie. Vandaag voeg ik er nog 2 aan toe. 

Rozemarijn in water vind ik erg lekker. Voeg daar iets van citrus aan toe en je hebt een smaak explosie. Ik gebruikte mandarijn, maar ook citroen, sinaasappel of grapefruit doen het geweldig in fruit water samen met rozemarijn. 







Kiwi in fruitwater is mijn laatste ontdekking. Super lekker en fris. Ik voegde ook wat aardbeien toe en een scheutje citroensap. Heerlijk zoet/fris voor op warme dagen. 




Snijd het fruit klein, voeg voldoende water toen en zet het water een tijdje in de koelkast zodat het goed koud is en de smaken er goed kunnen intrekken. 

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé, hier is komkommer citroen en muntwater favoriet.
    Zelf ben ik ook gek op rode bes, braam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die mandarijn met het groen. Dat lijkt mij wel wat.

    BeantwoordenVerwijderen