5 oktober 2018

Gefeliciteerd.... 9 jaar

Lieve bink....
Vandaag is het zover je bent jarig. 
Al weken kijk je er naar uit om 9 te worden.
Wat voel je je groot. ... en sterker nog dat ben je ook! 

We zijn zo blij met jou.... jij onze zoon die ons tot een gezin maakte en Thomas tot jouw grote broer. Wat we niet hadden durven dromen gebeurde... jullie vonden in elkaar een beste maatje.

Ik geniet van je hoe je intens leeft. Hoe je straalt, door het leven huppelt met je grote hart en me zo doet denken aan mezelf. Ik hou van jouw liefde voor dieren, lego en schermen... maar ook van je zo enorm grote rechtvaardigheidsgevoel. Op je mooie geloof kan ik jaloers zijn, want wat ben je puur in je geloof. Worden zoals een kind zie ik in jou terug. 









Lieve grote kleine schat... ik hou zoveel van je en wens je veel gezonde jaren toe.

2 opmerkingen: