13 juli 2013

Zomervakantie

De zomervakantie komt steeds dichterbij voor ons. Sommigen zullen al een paar weken erop hebben zitten, onze schoolvakantie begint bijna.... We zien er naar uit. Even tot rust komen, geen wekker,geen gehaast aan de ontbijttafel, extra tijd voor elkaar.
We zijn dankbaar dat we ook op vakantie mogen gaan, ergens deze vakantie. Mijn blogs zullen door de zomervakantie en onze eigen vakantie wat onregelmatiger zijn... Ik zal nog wel bloggen, maar hoe, wanneer en waarover.... dat weet ik nog niet!

Vanaf deze plek wil ik jullie een gezegende vakantie toewensen! 
Geniet van deze tijd die je extra aan je gezin kan besteden.

In de vakantie kook ik gewoon verder, bakken zal ik zelfs ook wel doen.
Kan het bijna niet laten... mis koken en bakken altijd erg.
De vakantie is juist een leuke tijd om nieuwe dingen uit te proberen die we in 't buitenland hebben ontdekt of juist met mee genomen ingrediënten.

Fijne Vakantie!
Liefs Ilse

1 opmerking: