26 september 2013

Recept gevraagd....

In 5 weken tijd vieren we hier 4 verjaardagen. Dus ik maak in die tijd heeeeeel wat taarten. Om te trakteren op het werk, voor school, voor op de verjaardagen zelf en voor visite die toch nog een andere keer langs komt.

Maken jullie ook altijd zelf taarten?
Vind je dat ook zo leuk?

Ik wel in ieder geval, kan er zo van genieten..
van het maken... maar misschien nog wel meer van het verwennen van onze visite...

Eigenlijk probeer ik altijd wel een andere taart te maken, soms gaat dat niet altijd, maar probeer altijd zoveel mogelijk te variëren...

Volgende week zaterdag is Matthijs jarig en tegelijk mag ik ook mijn eigen verjaardag vieren... Dus Matthijs mag net als papa en Thomas een taart uitkiezen die hij graag zou willen hebben en dan ga ik er zoiets van proberen te maken.
 Matthijs koos een smarties taart.... erg leuk... eens kijken hoe we die gaan maken..

Maar ik mag natuurlijk zelf ook een taart kiezen ;)
Dat is nou eenmaal traditie... ook al maak ik hem vervolgens zelf...

Maar nu weet ik eigenlijk niet wat ik zal kiezen er zijn zoveel lekkere taarten te maak.
Zal ik die witte chocolade taart maken waar ik het recept via een klant van kreeg
of die overheerlijke Tiramisutaart van vorig jaar die zo lekker was
of...
of.....
vast herkenbaar....

Wie helpt me?
Wie kan me een recept aanreiken van een succes nummer?
Wat voor taart zal ik kiezen?
Wat zouden jullie kiezen?

Hoor het graag van jullie!

2 opmerkingen:

  1. o, die witte chocoladetaart lijkt mij wel wat;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het nieuwste nr. van de allerhande staat vol met lekkere taarten. Maar ik zou zelf kiezen voor een lekkere worteltjestaart met mascarponetopping. Beetje herfstige taart!

    BeantwoordenVerwijderen