10 maart 2014

Spinazie-citroen smoothie

Smoothies...ik kan er geen genoeg van krijgen. Heerlijk! Door de spinazie en banaan vol van vitamines, door het eiwitpoeder geeft het een lang en verzadigd gevoel. Aan deze smoothie voegde ik wat rasp van een citroenschil toe dat geeft net een lekker fris accentje wat mij verraste. Erg lekker op een zonnige lente dag.... dus laat die dagen maar komen...

Recept Spinazie-citroen smoothie
2 personen

2 bananen
2 flinke handen spinazie
2 eetlepels lijnzaad
2 eetlepels eiwitpoeder
6 eetlepels Griekse Yoghurt 
water
rasp van een halve biologisch citroen

Was de citroen en rasp de helft van de citroen.
Doe alle ingredienten in een kan en mix het helemaal fijn met een staafmixer.
Voeg zoveel water toe dat het goed drinkbaar is.

Geniet ervan!

3 opmerkingen:

  1. Goed idee om de smoothie te 'verzwaren' met lijnzaad en eiwitpoeder. Deze komt op mijn to-make-list :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar koopt u de eiwitpoeder ??

    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht ze bij een gezondheidswinkel. Gewoon even vragen. Als er meerdere soorten zijn, moet je er een nemen zonder smaakje.
      Groetjes Ilse

      Verwijderen