27 september 2014

Terugblikken: Ik en mijn huis....


Nog een verlate terugblik, maar dit wilde ik graag nog met jullie delen
Ik vind bovenstaande tekst een prachtige tekst.... simpel en zo duidelijk... Deze wens hebben wij ook voor ons huis... voor ons gezin...
Omdat we dit zo belangrijk vinden nemen we iedere week een avond of een middag daarvoor apart om de kinderen te leren vanuit de bijbel... en dat is zoooo leuk.. Dit doen we dmv family nights. Op zulke avonden gaat het over 1 thema en dat werken we uit door te zingen, te kleuren, te knutselen, te experimenteren of door rollenspellen... Super gaaf altijd... Ook deze vakantie hebben we daar tijd voor vrij gemaakt. 
Voor heel de vakantie hebben gekozen voor 1 thema, namelijk de schepping... we wilde heb laten verwonderen, laten voelen en laten ontdekken en dat is gelukt....Hieronder wat foto's ....als je nog meer wilt lezen en kijken, kan je via deze link bij de berichten van onze vakantie komen
(nog niet alle berichten staan op mijn andere blog, maar die volgen de komende week)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten