24 oktober 2014

Kwarktaart met aardbeien en bramen


Soms is er weinig tijd om taart te bakken.
Daarom kies ik op zulke momenten wel eens voor kwarktaart.
Taart zonder bakken, snel en lekker...

Dit keer maakte ik een kwarktaart voor een gemeenteweekend.
Ik wilde hem wat "pimpen" ;)
Ik had precies nog een restje bramensaus staan.


De kwarktaart maakte ik volgens de aanwijzingen op het pak, 
toen ik het kwarkmengsel op de bodem stortte, heb ik een half bakje bramensaus verdeel over de bovenkant. Daarna roerde ik dit door met een lepel voor een gemarmerd effect.
Ik liet de bovenkant ook wat rommelig en om eerlijk te zijn vond ik het een mooie taart om te zien en dat voor een taart die binnen een kwartier gemaakt is....

Wat is jullie favoriete ik-heb-eigenlijk-geen-tijd-taart?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten