12 maart 2016

Kringloopschatten #6

Ik was al een tijdje niet bij de kringloop geweest..
Hoogste tijd om weer eens te gaan en ik werd niet teleurgesteld....

Wat ik kocht?
Kijk maar mee... 
wat ik de afgelopen 3 keer kocht...

Ik kocht deze mappen van de ANWB voor 0.50 per stuk... De ene staat vol met fietsroutes en wandelroutes. Ik kocht ze voor mijn vader, die was bijna jarig en vind zulke dingen heerlijk om in te snuffelen. Ook gaan mijn ouders geregeld een weekendje weg ergens in het land... Dus een mooi


Ook kocht ik een erg schattig bakvormpje in de vorm van een hartje... Daar kunnen we vast eens een schattig taartje of toetje inmaken...



Voor een "nieuwe" hobby had ik een map nodig, deze vrolijke kocht ik voor 50 cent... Ik werd helemaal blij van deze gezellige kleurtjes


Ook kocht ik een nieuw dagboek. Iedere avond voor we gaan slapen lezen we uit een dagboekje en uit de bijbel.Vaak kochten we nieuwe dagboekjes, soms leende we hem via een ruilsysteem in de kerk. Nu kocht ik deze voor 0.50.... eens kijken of iets is voor ons. Dat vind ik namelijk lastig inschatten, je moet er echt een tijdje uit lezen omdat te ervaren



Bij de kassa zag ik een mooi kettinkje hangen voor 1 euro... Die mocht mee... 



Op deze potjes was is verliefd... Ik zie ze al voor me met een mini taartje of een leuk 1 persoons toetje... Wat jammer dat ze er maar  hadden, ik had er graag 8 gehad... Dus in de gaten houden maar... en voor maar 0.25 nam ik deze in ieder geval graag mee.



Wat zijn jouw laatste schatten???

4 opmerkingen:

  1. Ah super leuk
    Ik had de laatste x een gave vaas en kleine bloempotjes voor mn cactusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah super leuk
    Ik had de laatste x een gave vaas en kleine bloempotjes voor mn cactusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ilse, heerlijk he om in een kringloopwinkel te struinen. Ik was er ook laatst en vond 4 kookboeken van Jamie Oliver. 1 Had ik er nog niet, de andere 3 wel. Maar die heb ik gekocht voor onze 3 kinderen (21, 20, 18 . Zoo leuk en ze zijn er erg blij mee. Het blijft leuk om daar binnen te lopen. Geniet van je nieuwe aanwinsten. Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De glazen potjes zijn volgens mij van bon maman toetjes.

    BeantwoordenVerwijderen