15 september 2016

Bible journaling #4


Het is al een tijdje geleden dat ik wat dingen vanuit mijn bijbel liet zien. Zoals je ook op de datums op de pagina's kan zien. Maar ze zijn toch nog leuk om te laten zien. Ondertussen heb ik al veel meer gemaakt, maar kan nou eenmaal niet alles laten zien. Binnenkort komt er nog een Bible Journaling Blogje online, met daar uitleg hoe ik sommige tekeningen maak.... want geloof me.... ik kan niet tekenen... 




Met moederdag wilde ik graag iets bijzonders doen... Op pinterest kan je veel voorbeelden vinden. Daar vond ik dit voorbeeld rondom de tekst "Om deze zoon heb ik gebeden en de Heer heeft mij gegeven waar ik om heb gevraagd. Dat raakte me ... want wij hebben het zo ervaren... dat God onze gebeden verhoorde toen wij onze jongens kregen... Ik vind het mooi dat ik deze tekst zo persoonlijk in mijn bijbel kon zetten...  Maar ook hun fotootjes erbij... Nou jullie snappen best wel dat dit voor mij een waardevolle pagina is. 


1 opmerking: