16 september 2016

Pink smoothies met kokos


Ik blijf graag variëren met smoothies. Altijd leuk om wat nieuws te proberen. Zo maak ik veel smoothies met enkel fruit, soms met wat groente erdoor. .. Soms met wat brinta, eiwitpoeder of Griekse yoghurt erin... Deze keer ging ik voor melk als vloeistof...Dat beviel prima, het is daardoor een wat rijkere vollere smaak... 


Recept Pink smoothies met kokos
4 personen

500 gram aardbeien (vers of uit de vriezer)
2 bananen
500 ml melk
1 eetlepel kokosrasp
evt wat chiazaad of lijnzaad

Maak de aardbeien schoon en snijd de bananen in wat kleinere stukken.
Doe alles in een blender en maal het tot een fijne massa.
Verdeel de smoothie over 4 glazen en zet er rietjes in.
Als je het leuk vind kan je nog garneren met wat aardbeien, plakjes banaan en wat kokosrasp.


Wie van jullie is ook dol op smoothies? Ik ben altijd op zoek naar nieuwe smaken en combinaties... Dus als je nog wat leuks weet.... let me know!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten