22 oktober 2016

Sunrise....#Godsart


Ken je dat gevoel... De zon op zien komen op een rustig bankje bij de rivier? Heerlijk... Ik genoot er volop van en kon het niet laten om foto's te maken. Ik moest gelijk aan een tekst uit een liedje denken... 


"De zon komt op, maakt de morgen wakker"


Zo maar een klein zinnetje wat steeds door je hoofd blijft spelen...


Het komt uit het lied "tien duizend redenen"


Nog wat foto's voor jullie van wat mij stil maakte...




Worden jullie ook wel eens stil van een zonsopgang of ondergang.... Adembenemend hoe mooi dat kan zijn.. 

1 opmerking:

  1. Ja, dat herken ik. Omdat wij in het buitengebied wonen, kunnen wij ook de zonsop-en -ondergang zien. Prachtig. Waar ik ook altijd stil van word, is het kijken naar de sterrenhemel. Dan komt bij mij het lied op, wat we vroeger op het kinderkoor zongen: 'Wanneer ik naar uw hemel kijk, wat voel ik mij dan klein. Wanneer de gouden maan daar prijkt, overal sterren zijn. Dan weet ik Heer, zij allen gaan, de door U aangewezen baan. Het hemelheir prijst wijd en zijd, Uw Naam en majesteit!'

    BeantwoordenVerwijderen