18 mei 2017

Brosse kaas-zaden koekjes


Deze koekjes zijn weer een wat anders dan anders... 
Hartig!

Ik ben dol op hartig. Echt mijn smaak. Kan ik zo van genieten. Ik heb liever een blok kaas, dan een snoepjes. Dus deze koekjes zijn helemaal mijn ding. Ze zijn super makkelijk te maken.

Een recept kan je het eigenlijk niet noemen.. 


Je neemt net zoveel kaas als zaden... 

Ik gebruikte 75 gram kaas 
(mix van een oud stukje oude kaas en parmezaanse kaas)
en 75 gram aan zaden en pitten. Ik gebruikte pompoenpitten, chiazaad, sesamzaad en lijnzaad.

Maal/Schaaf je kaas zo fijn mogelijk, 
roer de pitten er doorheen. 
Maak hoopjes op je bakplaat. 
Bak ze in ongeveer 30 minuten krokant op 180 graden. 








De kruimels die ik overhield, gebruikte ik om over een salade te strooien. Echt super lekker...


1 opmerking: