1 juni 2017

Spring home....

Soms krijg ik de kriebels en wil ik dingen in huis veranderen. Ondertussen zijn we wel zo ver dat we met de meubels weinig kunnen schuiven, maar gelukkig houden we nog genoeg mogelijkheden over om ons huis op andere manieren te veranderen. Ik hou van decoreren in huis. Heb 2 grote manden en in de schuurt ook nog wat bakken... Vol met attributen door de jaren heen verzameld. Geregeld krijgen deze een update en mag er weer een deel naar de kringloop, waar het meeste ook vandaan komt... Dit keer had ik echt zin in licht blauw, veel wit en voorjaar.... Dus dat werd het dan ook... Kijk je mee in ons huis :)

De oude houten tak zeulde mijn lief ooit eens het hele bos door... want ik zag er mogelijkheden in ;).... De schat vraagt ondertussen niks meer als ik zoiets bijna smekend vraag... En dus ben ik al een aantal jaar in bezit van deze geweldige tak die precies op ons dressoir past en ik al veel dingen mee gedaan heb. 


Dit keer een vogelhuisje, een hart, scrabbleplankje met lente erop, groen plantje, kaars in een houder en een kralenketting... Ik wordt zo blij met zo'n simpel tafereeltje.







Bij de kringloop kocht ik jaren geleden al voor een prikkie dit schattige theeservies... Gebruik het nooit, maar dus wel als decoratie... En die mocht dus weer eens tevoorschijn komen... Op een houten plateau midden op onze salontafel is het een plezier om naar te kijken en krijg er ook veel leuke reacties op. 



Onze plant in het raam was helaas overleden, omdat de zomer er aan komt, wil ik geen planten meer in het raamkozijn en koos er voor om een nieuwe qoute in de lichtbak te doen en die daar neer te zetten... Een qoute die mij helpt herinneren aan alle 3 die dingen die erop staan!



Van een lieve collega kreeg ik een bos tulpen, die ik diep in een vaas zette en daar genoten we ruim 2 weken van! Heerlijk om ze te zien groeien en steeds verder te zien ontwikkelen.



Aan de deur mocht nog een tekstbord... Een boodschap voor iedereen die vertrekt bij ons thuis vandaan :)



Veranderen jullie ook geregeld van decoratie in huis? 
Het is zo'n beetje bijna officieel zomer... en ergens voel ik het alweer borrelen... maar ik hou het nog even zo... en ga rustig verder.. 

4 opmerkingen:

  1. Herkenbaar Ilse... Hier ook een kastje vol "wisselspullen". En die tak, die had ik ook meegenomen hoor! Het ziet er heel gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wissel niet zo veel. Maar koop wel plantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat herken ik dat;)
    Wij hebben ons ooit een keer een bult gezeuld met twee boomstronken, door het bos en het was vreselijk warm.
    Maar daar hebben we ook heel lang plezier van gehad.
    Ik woon vlak bij de Westerschelde en daar loop ik nogal eens te struinen naar mooi hout en stenen enz.
    Mijn man is dat inmiddels wel gewend ;)
    Ik wissel ook elk seizoen van decoratie en soms moeten de meubels er ook aan geloven en staan ze ineens allemaal anders...

    Ik geniet altijd weer van de dingen die je schrijft, ziet, deelt...

    Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo! Heb op zolder ook een paar dozen staan, alleen staan ze een beetje ondergesneeuwd. Normaal wisselde ik ook elk seizoen het eea.
    Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen