29 juni 2017

Tot volgend jaar....

Volgende week begint hier de zomervakantie al en is het tijd om afscheid te nemen van die lieve juffen. Ondanks dat je geweldige juffen gewoon salaris krijgen en hun werk doen. Vind ik het toch altijd leuk om ze een aardigheidje te geven als dank voor hun aandacht en liefde voor onze kids van het afgelopen jaar... Dit jaar ga ik zelf heel simpel een bodyscrub maken, leuk potje, folietje en klaar... Nog inspiratie nodig? 

Die kan je misschien wel vinden in een van mijn posts van andere jaren.

Groot succes hier... een HOME SPA pot voor de juf...
zelf maken? In deze blog leg ik je uit wat ik deed


Zoek je leuke labels? In deze blog, kan je de labels die ik zelf maakte gratis downloaden


Bedankt juf, in deze blog heb ik een verzameling van ideetjes... en daar zit vast wat tussen voor jou!

Total loss? Nodig: Doosje autodrop total loss. Kaartje, Lint, Foliezakje.  Werkwijze: Stop het doosje autodrop in het foliezakje en sluit deze met het lintje. Hang hier het kaartje aan met de volgende tekst. "Total loss aan het eind van het schooljaar? Lekker bijtanken deze zomer!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten