28 augustus 2017

Winactie: 3x een pakket Celestial Seasoning Thee


Vlak voor de vakantie kreeg ik foodpost! Altijd leuk...  4 heerlijke theetjes om te testen en nog leuker! Ik mag 3 setjes verloten onder mijn lezers. Maar eerst zal ik jullie eens vertellen over deze thee! 

Al meer dan 40 jaar focust Celestial Seasonings zich op één doel: verrukkelijke, kwalitatief hoogstaande theevarianten op de markt brengen. Nieuw in het assortiment van Celestial Seasonings is de range Celestial Seasonings Organics. De nieuwe theeën bevatten biologisch geteelde kruiden en specerijen. Elk blend bevat twee spannende ingrediënten: Kaneel & Kardemom, Kamille & Lavendel, Gember & Geelwortel of Matcha Groen. Samen vormen ze een perfect samenspel tussen vertrouwd, spannend en onbekend. En deze mocht ik alle 4 proeven.  

Grote favoriet is Kamille&Lavendel, maar ook de andere smaken zijn lekker en puur van smaak. Zelfs de kaneel thee beviel goed, terwijl ik niet zo dol ben op kaneel.... 


De doosjes vind ik mooi om te zien en hebben aan de binnenkant een handig bewaarzakje! Daardoor blijft je thee heerlijk vers. 





De zakjes zitten per 2 aan elkaar en kan je losscheuren. 1 groot nadeel... er zit geen touwtje aan zoals wij hier in Nederland wel gewend zijn. Maar goed, met een lepel of vorkje vis je ook zo je theezakje uit je thee.  



Het allergrootste pluspunt zijn de pure ingredienten en ook nog eens biologisch!



Al eerder mocht ik thee van Celestial testen, maar nu mag ik ook 3 pakketjes met de 4 smaken verloten. Wat moet je daarvoor doen? Heel simpel..

Laat hieronder een reactie onder met daarin je naam

Is dat alles? Ja dat is alles.. 4 september maak ik de winnaar bekend!

~deze winactie werd mogelijk gemaakt door Kroon op het werk en Celestial Seasoning~

47 opmerkingen:

  1. Ik zou het leuk vinden om mee te doen met de actie. En leuk dat je weer blogt :)

    Groeten, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, ik heb ze nog niet gezien, maar ik doe niet zo vaak de boodschappen. Ik ben benieuwd hoe de matcha green is. Ik drink vaak groen thee. En de cinnamon en kardamon lijkt mij heel lekker. Ik ga maar eens kijken, of is er nog een proeverijtje? leuk dat je het deelt. Het prikkelt mijn zintuigen, ha,ha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als échte theedrinker kán ik deze winactie niet voorbij laten gaan ;-)
    Ik drink sowieso altijd 2 liter thee per dag, en ik zou heel graag deze smaken willen uitproberen.
    Fijn dat je weer terug bent van vakantie, ik heb je blogjes gemist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om je blogs weer te lezen, ik keek er naar uit. Ik doe ook graag mee!

    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer terug bent Ilse! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk,ik doe graag mee. De ingrediënten klinken goed en heerlijk. Groet, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik geniet er van dat er weer blogjes van je verschijnen. En ik doe graag mee met winactie. Hartelijke groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, dat klinkt lekker! Ik doe graag mee!
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ken deze thee niet, maar het ziet er goed uit!
    Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee!
    Eerlijk gezegd voelt dat een beetje unfair.
    Heb je pas onlangs ontdekt, via onder de knotwilg, maar vindt het hier heel gezellig.
    Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kamille/Lavendel? Nog nooit van gehoord maar ik probeer hem graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk. Doe graag mee, net geopereerd en moet veel drinken, kruiden zijn dan altijd goed volgens mij?!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk, ik drink graag thee! Groeten Janny de Hoop

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe graag mee. Mijn man heeft inmiddels ook thee ontdekt en is helemaal van de kruidenthee. Ik gun hem deze lekkere thee wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk...thee... ik doe mee!
    A. Kater

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn merk. Er gaat geen dag voorbij zonder drinken van thee. Ik ding graag mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik hou van thee en deze thee heeft zoveel uitdagingen waar ik helemaal voor ga!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaa voor mijn zus! Helemaal theegek :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben een thee leut zoals iedereen hierboven dus doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Elke middag rond een uur of vier, drinken wij ons kopje thee met veel plezier. Even ontspanning op een hectische dag, laten we hopen dat ik deze thee ook eens testen mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dit lijken me lekkere theesoorten, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke actie Ilse, ik doe graag mee. Ik probeer minder koffie te drinken, juist daarom drink ik meer thee ;-)
    Groet, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  23. I love it! doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk zeg! Ik doe graag mee, ben een echte thee verslaafde :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook ik zou graag mee willen doen aan deze win-actie! Mijn 'speciale' theetjes zijn zo'n beetje op. Alleen de munt in de tuin doet nog heel goed zijn best, dus die drink ik (bijna) iedere dag.
    Complimenten voor je mooie blog! Irene Breebaart

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg leuke winactie, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Als theeleut is dit erg leuk! Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hihi, hier ook een echte thee-madame! Lijkt me superleuk, dus ik doe heel graag mee met deze winactie!
    Hartelijke groet, AnneR!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben erg nieuwsgierig geworden en krijg er dorst van!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ha Ilse, goeie actie weer! Voor onze woonzorggroep zou een pakketje een leuke verwennerij zijn. Volgende maand hebben we een thema fruit & kruid en zie hier: jouw winactie ;)
    Als je tientallen theeleuten gelukkig wilt maken......

    Vriendelijke groet,
    Antonia
    antonia0318@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat lijkt me heerlijk. Ik ben een echte theeleut. Groetjes, Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ken het niet dus ben benieuwd en doe graag mee.

    Mvg Peggy Elizen

    peggy_elizen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hai Ilse, ik doe graag mee met de winactie. Wij drinken thuis altijd ' beertjesthee' (sleepytime van celestial) maar het is altijd goed iets nieuws uit te proberen! Succes met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ook wij doen mee om de thee te testen....
    Thee......kom op ermee.....
    Groetjes,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een ontzettend leuke actie, ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe graag mee! Lijkt mij heerlijke thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe graag mee! Fijn merk is dit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Thee met liefde bereidt, dat smaakt geheid ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik doe graag mee, ik hou heel erg van thee, zou deze smaken graag willen proeven, ben erg benieuwd naar deze thee.

    Groetjes Anneliese
    anneliese1970@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Altijd in om nieuwe smaken te proeven! Kan geen genoeg van theetjes krijgen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Als ik nog net op tijd ben: ik zou het super leuk vinden om deze luxe thee te winnen :)
    liefs, Tamar

    BeantwoordenVerwijderen