3 oktober 2017

Gastblog Sestra: God's timing..

Ik neem je mee naar de eerste dag van mijn revalidatietraject in mijn gastblog voor Sestra. 
_______________________________________

laugh-1391101_1920.jpg

"Eindelijk is het zover: ik mag starten met mijn revalidatietraject. Weken en maanden heb ik uitgekeken naar deze kans, deze nieuwe start. Zenuwachtig haal ik mijn tas tevoorschijn, vul een fles met water, pak een appel, stop mijn sportkleding erin… Vandaag moet ik eraan geloven."

De rest van de blog kan je lezen op de site van Sestra

1 opmerking:

  1. Net je blog op Sestra gelezen, Ilse. Mooi, echt heel mooi hoe je woorden hebt gegeven aan je gevoelens. Heb jij dat ook dat het je helpt als je iets in woorden uit hebt kunnen drukken en het dan kunt lezen?

    BeantwoordenVerwijderen