2 oktober 2017

Welkom @ Herfst


Het is overduidelijk herfst in Nederland. Eerlijk is eerlijk, hij lijkt een beetje vroeg te zijn. Dat is jammer, maar tegelijk geniet ik ook weer heel erg van dit nieuwe seizoen. De eerste herfststorm hebben we al achter de rug. Andere kleren komen weer uit de kast en in huis is het ook weer tijd voor wat andere decoratie/planten. Kaarsjes mogen weer aan en 's avonds mag het dekentje weer over me heen getrokken worden. Thee drinken we altijd al, maar nu extra veel en mijn potje staat lekker heel de dag op het warmhoudlichtje. Het is duidelijk ... ik hou van de herfst, misschien wel omdat ik een herfstkindje was... geen idee.. Vandaag voor jullie een blik in ons herfstige huisje!



Deze enorme "schil" is goed een meter breed en vulde ik met gedroogde dadeltakken, mega dennenappels en kalebassen. Omdat wij niet echt van rood en oranje houden, zocht ik groenige kalebassen uit en daar ben ik super blij mee. Rust en eenvoud... Ondertussen liggen er ook nog geraapte kastanjes bij. 



Iedere avond kaarsjes aan in het raam. Gezellig en het geeft een mini beetje warmte af. 





Van deze mand vol met plaids, houtplakken, mega dennenappels en nu flessen met bladeren, kan ik zo genieten... zo'n overvloed en veel te zien! Op tafel komen binnenkort nog wat heide plantjes en dan is het helemaal af. 

Hebben jullie al leuke herfstitems is huis staan? 

2 opmerkingen:

  1. Sfeervol!
    Hier idd al kalebassen op diverse plekken, plastic kalebassen in een vaas en een herfstkaarsenplateau gemaakt voor op de salontafel en 1op de. eettafel. Lekker knus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een mooi herfst-schaal met lichtje erin op tafel staan en een paar dingen op de secretaire. Kan niet zo veel neerzetten, want dan denkt Naomi dat het speelgoed is

    BeantwoordenVerwijderen