11 oktober 2017

Gastblogger Cindy stelt zich voor!

Vanaf deze week heb ik een vaste nieuwe gastblogger. Cindy gaat schrijven over haar leven wat wordt getekend door bekkenproblemen. Ik heb Cindy gevraagd of zij hierover wil schrijven omdat ze heel erg haar best doet om meer bekendheid te krijgen, voor deze toch nog niet goed begrepen klachten. Omdat ik zelf ook met bekken en SI (lage rug) klachten tob, vroeg ik haar of ze via mijn blog wilde schrijven over haar leven en traject. Vandaag stelt ze zich voor en daarna kan je iedere maand een blog van haar hand verwachten!

_______________________________


Met veel plezier stel ik me graag voor als nieuwe (gast)blogger.

Mijn naam is Cindy en ben 43 jaar en ben een chronisch zieke mama. Ik ben getrouwd en heb 2 dochters van 13 en 20 jaar oud. Wij wonen in het gezellige Brabant met onze 2 honden Doortje en Fygo, daarnaast hebben wij nog Spike de kater, Paco de parkiet en een aquarium vol met vissen. Een gezellige dierenboel dus.

Ik ben gek op tuinieren, koken en diamond painting. Op Facebook heb ik een lotgenoten groep voor mannen en vrouwen met bekkeninstabiliteit: Bekkeninstabiliteit en dan?.

Dit brengt mij gelijk bij mijn blog onderwerp. Graag wil ik via het bloggen meer bekendheid gaan geven aan bekkeninstabiliteit/bekkenpijn.
Iedereen heeft er wel eens van gehoord en velen gaan er vanuit dat het na de zwangerschap weer voorbij is. Helaas is er een klein percentage wat blijven klachten heeft en zelfs invalide raakt. 
Zelf heb ik nu ruim 13 jaar bekkeninstabiliteit en heb in 2009, 2010, 2012 en 2017 een operatie ondergaan om mijn bekken zo stabiel mogelijk te krijgen.

Mijn blogs zullen over bekkeninstabiliteit gaan en een kijkje in mijn leven.
Ik hoop op deze manier meer begrip en erkenning te krijgen, maar hoop ook de lotgenoten te bereiken die nog zoekende zijn. Zoekend naar een luisterend oor, maar ook naar een oplossing.

Natuurlijk gaan ook mijn gezin, mijn dieren en mijn hobby's aan bod komen. Ik hoop dat jullie veel mogen hebben aan mijn blogs. Ik ga er met veel plezier tegenaan en hoop dat iedereen net zo er van zal genieten als dat ik doe van het schrijven.
__________________________

Bedankt Cindy voor het voorstellen. Ben benieuwd naar je blogs en verhalen!

Zelf zal ik ook verder blijven bloggen over mijn leven en mijn klachten komen daarin ook voorbij. Het inzoomen op de specifieke klachten laat ik aan Cindy over die ze uiteraard weer in haar eigen verhaal verweeft, zoals het ook met haar leven verweven is. 

4 opmerkingen:

  1. Bedankt om dit te delen.
    Ben zelf ook al twee jaar ziek....en het feit en het blijft moeilijk te aanvaarden in de maatschappij......Fijn om via jullie blog steun te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat je steun in de blogs mag vinden. Heb je vragen stel ze gerust

      Verwijderen
  2. Veel plezier met bloggen Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen