10 oktober 2017

Recensie: Je leven in Balans

Voor Ark Media mocht ik het boek "Je leven in balans", ik zei ja en heb er geen spijt van! Wat een leuk boek en het past totaal bij wat ik nodig heb op het moment. Zoals de titel zegt helpt dit boek je meer balans in je leven te krijgen. Door voeding voor geest, ziel en lichaam te bieden... 


Het is een soort dagboekje, voor iedere dag. Katie schrijft over gezonde voeding, fitness, maar ook over stille tijd. Door dagelijks een andere hoek te kiezen, krijg je niet het idee dat je een kookdagboek leest of een fitgirl journal. Ze geeft tips voor oefeningen, eetpatronen en zoekt verdieping in de bijbel.



Iedere dag een bijbelstukje met uitleg, die aanzet tot denken. Je uitdaagt tot naar jezelf kijken. Daarbij iedere dag een gebed.



Gave recepten, helaas zijn niet alle ingrediënten (makkelijk) te krijgen in Nederland. Maar die zijn goed te vervangen door andere ingrediënten. 



Daarnaast staan er prachtige foodphoto's in het boek, dat maakt altijd dat ik trek krijg en het liefst gelijk de keuken induik.



Geregeld staan er ook tips in om fit te blijven, waar je gewoon thuis wat mee kan!


Achterin vind je voor een week een voedingsschema. Daar staan leuke recepten tussen. Hier merk je duidelijk dat het een Amerikaans boek is. Veel dingen worden kant en klaar of uit de vriezer gekocht, dat vind ik jammer van de recepten. Maar gelukkig zijn al deze dingen te vervangen door normale en verse ingrediënten.



Ik lees met veel plezier iedere dag uit mijn dagboekje en heb er ook wat leuke inspiratie uit gehaald. 



Titel: Je leven in balans
Auteur: Katie Farrell
ISBN: 9789033822384
Prijs: 22,95
Te bestellen: Bij Ark Media


~dit boek werd gesponsord door Ark Media~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten