28 november 2017

DIY: Bible journaling, puzzelstukjes


Bible journaling... ik vind het heerlijk! Maar soms wil ik echt iets anders en iets wat ik nog nooit gedaan heb. Mijn kinderen houden van puzzelen en die lagen nog op tafel. 1+1= een bible journaling met puzzelstukjes :).

Vandaag laat ik jullie zien hoe je het ook makkelijk zelf kan maken. 
Je hebt nodig:
Papier of Bijbel 
fineliners
kleurpotloden
puzzelstukjes


Leg een deel van de puzzel aan elkaar en kijk wat het beste uitkomt op jouw pagina en hoe je het wil verdelen. 



Trek de stukjes een voor een om met een potlood. Zodat ze aan elkaar passen. Verdeel je tekst over de stukjes en schrijf ook deze met een potlood. 



Trek alle puzzelstukjes om met een zwarte fineliner die niet doordrukt in je bijbel. Schrijf de tekst ook met zwarte fineliners. 


Kleur de puzzelstukjes in met een kleur naar keuze! Maak de randjes van de puzzelstukjes wat donkerder, zodat je wat diepte effect krijgt. 

Heel simpel en het ziet er snel geweldig 

1 opmerking:

  1. Wat maak je dat mooi Ilse!
    Het lijkt mij ook heel leuk en leerzaam om Bible journaling te doen, maar ik twijfel nog.

    BeantwoordenVerwijderen