14 november 2017

DIY: Creatief kadootjes inpakken

Een tijd geleden schreef ik al een blog over het inpakken van kadootjes met wat meer aandacht (klik hier om die blog terug te lezen). De afgelopen tijd ben ik weer creatief bezig geweest met inpakken en graag deel ik deze met jullie.

__________________________________________

Bij de Hema kocht ik vensterzakjes, wat een geinige dingen zeg. 
Ideaal om net iets meer te doen met je kadootjes. 


Dit kadootje ging naar een vriendje waar Matthijs op het kinderfeestje mocht komen. Feest in een zakje :)


___________________________________

Tijdschriften zijn ook leuk om kado te doen. Zo ging dit kooktijdschrift naar een kookliefhebster. Ik besloot hem eens niet in te pakken, maar te omwikkelen met touw, kaartje eraan met een persoonlijke tekst. Daarbij ook een zakje thee, zo is het lees en geniet momentje compleet. 



______________________________________

Ik vind het altijd zonde om gelezen tijdschriften weg te gooien en maak er graag anderen blij mee. Zo gingen we laatst bij vrienden op bezoek en naast ons kadootje nam ik voor de gastvrouw wat tijdschriften mee waarvan ik wist dat zij blij zou worden. Op het leuke kadopapier van IKEA, schreef ik een tekst en dat maakt het zo persoonlijk en geeft gelijk uitleg over de 2e hands inhoud.


Kerst en Sinterklaas komen er weer aan en ik zal dan weer eens wat nieuwe manieren van inpakken op de foto zetten voor jullie! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten