7 februari 2018

Couples blog... *Hans

In deze maand valt Valentijnsdag. Uiteraard is dat een geweldig commercieel gebeuren. Maar net als met Vader en Moederdag, vind ik het toch een dag om eens extra na te denken over de liefde. En nee daar hoeft geen grote bos rode rozen bij... Nou ja... we zullen natuurlijk niet klagen als die komt ;). Het leek mij leuk om jullie een inkijkje te geven bij een stel. Deze maand kan je 4 blogs verwachten. 2 stellen vertellen over hun partners en hebben dat onafhankelijk van elkaar gedaan. 

Mijn eigen man trapt vandaag deze blog af... Zo leuk om zijn antwoorden te lezen en me er in te herkennen :). Morgen komen mijn antwoorden online!


Hoe lang zijn jullie samen?
Ik hoorde dat we deze januari 20 jaar bij elkaar zijn, waarvan bijna 16 jaar getrouwd.

Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
We leerden elkaar kennen via de groenteboer waar we allebei werkten.

Wat is de leukste eigenschap van je partner?
De leukste eigenschap aan m’n partner is dat we vaak tegenpolen zijn. Ik doe graag dingen samen, zij ook graag alleen. Ik doordenk vaak alles voordat ik antwoord, zij knalt het eruit. Ik heb vaak wat meer regen, zij ziet alles zonnig.

Wat bewonder je je aan je partner?
Dat ze bijna altijd positief blijft.

Als je iets zou mogen veranderen aan je partner, wat zou dat dan zijn?
Als ik iets mocht veranderen zou ik het aantal vragen achter een antwoord aan af en en toe wat terugschroeven.



Wat is jouw perfecte avondje uit?
Er is voor mij niet één perfecte avond, er zijn wel een paar vaste “onderdelen” die daar goed in passen, zoals een lekker glas wijn of een ander lekker drankje, romantiek en uitgebreid de tijd voor elkaar.

Hoe wordt jij het liefst verrast?
Ik wordt graag verrast, hoe maakt me niet zo uit, als de ander er maar d’r best voor heeft gedaan. Vind het mooi als ze er energie in heeft willen steken.

En je partner, hoe kan je die verrassen?
Liefst niet, ze heeft eigenlijk een hekel aan verrassingen

Wat wil je aan je partner vertellen?
Dat ik onvoorwaardelijk van haar houdt en blij en dankbaar ben dat ik haar van God gekregen heb. Ik ben gelukkig met haar en m’n kinderen.

___________________________________

Bedankt schat voor het meedoen en ik zal wat vaker mijn vragen voor me houden ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten