7 september 2018

Biblejournaling, zo doe je dat


Al snel na dat ik startte met bible journaling stond er een nieuwsgierig ventje naast me om te kijken wat mama deed. Niet veel later kochten we voor de oudste bij de kringloop een bijbel waar hij in mocht tekenen. De jongste wilde dat ook wel en dus kochten we voor hem ook een bijbeltje om in te tekenen. Het is een tijdje versloft, maar in de schoolvakantie is dat weer helemaal opgepakt. Ik kreeg namelijk een recensie exemplaar van bible journaling doe je zo. Een boekje voor kinderen die bezig zijn met bible journaling. 


In het boekje staan oefeningen, uitleg van techniek en materialen. Maar ook veel voorbeelden die de kinderen kunnen gebruiken. Het werkboekje kan je gebruiken bij de de speciale kinderbijbel Geef je bijbel kleur. Maar wij kwamen er achter dat je dit boekje ook goed los kan gebruiken. 




Het leuke is dat ik er zelf ondertussen ook nog wat leuke tips van opgepikt heb. Nooit te oud om te leren toch ;). Ik vind het een leuk boekje, maar vermoed dat de doelgroep vooral meisjes is. Dus zoek je nog een leuk kadootje voor een creatief meisje, hou deze dan in je achterhoofd.



INFO:
titel: Biblejournaling zo doe je dat
auteur: Marjolein Stoove
prijs: 5.95

1 opmerking: