10 september 2018

Dagje uit tip: Openluchtmuseum

Wij zijn nog steeds ontzettend blij met onze museumjaarkaarten en maken er ook flink gebruik van. Leuk weetje, bijna al onze vrienden hebben hem en spreken dus geregeld met vrienden af om een dagje naar een museum te gaan. De kinderen hebben elkaar, genoeg broodjes en drinken in de rugzak, bakje koffie ergens en je hebt een topdag met elkaar en bent helemaal bij gekletst. 

Zo ook... we gingen met vrienden naar het Openluchtmuseum. Wat is en blijft dat toch een geweldig museum! Echt een aanrader om een dagje heen te gaan. Zoveel te zien en te leren. Eigenlijk is een dag nog te kort. Wij hebben genoten ...




Hoera ik kan het nog :)




Zijn jullie wel eens in het openluchtmuseum geweest?



3 opmerkingen:

  1. Leuke foto's. Ik ben er wel eens geweest, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zeker! Nog voordat wij Naomi kregen. Ik vond het ook erg mooi. Als Naomi later de leeftijd heeft voor een museumjaarkaart, wil ik ook met haar hierheen ( en nog vele andere musea )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, we waren er in 1976 toen ik zwanger was van onze eerste zoon. En we waren er zaterdag jl met onze kleinzoon. We hebben genoten!
    Vooral de Canon van Nederland vond ik zelf geweldig mooi.
    Groet,
    Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen