29 september 2015

Kennen jullie Scoupy?

Laatst ontdekte ik Scoupy.
Een site vol met acties en aanbiedingen van allerlei merken en winkels. 
Erg handig als je vaak merken koopt, wat ik dan weer niet doe ;)



Ook hebben ze een stuk wat ze de cashback parade noemen.
Wat het al zegt, je krijg je geld terug. Het concept is erg makkelijk, je koopt de producten in de winkel, maakt een foto van je bon, via de site/app vul je de gegevens in, deze verstuur je en binnen 2 dagen krijg je het geld terug gestort. Nou zijn het niet altijd producten die ik nodig heb of vaak gebruik. Maar soms zitten er echt wel dingen bij waar ik blij van wordt. Juist omdat ik dat product of iets soorts gelijks vaak gebruik. Of omdat het een product is waar ik juist nieuwsgierig naar was...

Ondertussen heb ik het een paar keer geprobeerd en ik vind het erg handig en leuk om geregeld even te kijken... en ik kan het jullie 
dus ook van harte aanbevelen 
en nee dit is geen gesponserde blog



Kende jullie Scoupy al?
Ook tevreden over?

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, ik ken de website nog niet. Ik ga er gelijk eens een kijkje op nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me nieuwsgierig, ik ga gelijk kijken;)) Ik ga altijd naar de website: kortingisleuk.nl Werkt precies hetzelfde als de jouwe. Misschien een tip voor jou..!!!

    BeantwoordenVerwijderen