10 november 2016

Review en kortingsactie: Ilse Stickerdesign

Het leuke van blogger is schrijven en de interactie met je lezers....
Maar daarna komt toch wel met stip op 1... de samenwerkingen... Leuke contacten heb ik ondertussen al opgebouwd en het voelt nog steeds als een hele eer als ik iets bezorgd krijg met mijn naam en blognaam erop.

Dit keer was het extra leuk want mijn naam stond letterlijk op de doos ;).
Ik kreeg namelijk een gave sticker geleverd van Ilse Stickerdesign.


De sticker plakte ik op een ruitje. Deze ruitjes kocht ik ooit bij Ikea en plaats ik regelmatig ter decoratie in mijn ramen. Omdat ik geen gladde muren heb en deze sticker heel graag in de keuken wilde plaatsen, bedacht ik dat ze wel op zo'n ruitje konden. 


Met het screen naar beneden zie je de tekst op de foto beter. In reallife zie je de tekst ook zonder screen super goed en het is een echt eyecather in mijn keukentje


De sticker werd in een doos bezorgd en zat daar opgerold in, het viel me reuze mee... Want de sticker was nog prachtig toen ik hem eruit haalde. In de doos zit ook een keurige beschrijving, van wat je vooral wel en niet moet doen!



De sticker bestaat uit 3 delen, de onderlaag, sticker en de bovenlaag. 



Voor ik de sticker op de ruit kon plakken of op je eigen muur, spiegel of gelakte canvas... moet je zorgen dat het goed schoon is. Daarna bepaal je waar je je sticker wilt hebben. 



Haal dan voorzichtig de onderlaag (met tekst en streepjes) van de sticker af en plaats deze op de juiste plek. Je zou evt de juiste plek kunnen markeren met een potloodstreepje of stukje tape. Druk de sticker goed aan, werk daarbij vanuit het midden. Het beste kan je dit doen met bv een bankpasje. Zorg ervoor dat je geen luchtbubbels meer hebt in de letters of plaatjes.


Daarna komt er een geduld klusje. De witte bovenlaag kan je er voorzichtig stukje voor stukje aftrekken. Als je net als ik kleine details hebt, dan komen deze gemakkelijk mee. Duw ze dan nog even extra goed aan met een bankpasje en trek rustig verder. 


Tadaaaa.... ;)
Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe sticker in de keuken!









Nou kan je op de site van Ilse allerlei stickers vinden. Stickers voor in de huiskamer, slaapkamer, gang of waar je ook maar wilt. In allerlei stijlen, kleuren en maten! Een heerlijke site waar je even op kan verdwalen omdat je zoveel leuks tegen komt. Ook heeft ze geweldige tekstborden of posters... Ik zou zeggen neem zelf een kijkje :)




Ik mocht deze sticker testen en daar hebben jullie ook baat bij, want Ilse biedt jullie een korting van 20% aan op alle muurstickers en trapstickers. (en wat zijn dat er al veeeeeel). Daarvoor moet je bij het afrekenen de kortingscode: uitmijnkeukentje gebruiken. Deze is geldig tm 16-11-2016.

Bestellen kan op de de site


Deze actie is niet geldig op niet op glasfolie, saleartikelen, tekstborden, houten producten, posters, kaarten, kussentjes, op verzoek gemaakte ontwerpen en cadeaubonnen


~De poster in deze blog werd gesponsord door Ilse Stickerdesign~

2 opmerkingen:

  1. Superleuk! Geen ruimte in m'n keuken anders had ik deze besteld.
    Ik ga eens verder neuzen op de site.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zo op dat ruitje! Dit ga ik onthouden voor mn nieuwe keuken :-D. Eind januari hopen we die te krijgen.. nog even geduld dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen