27 september 2018

40 jaar...

Deze kanjer is vandaag 40 geworden! 


Super blij ben ik met hem. 
Mijn steun en hulp...
Mijn liefde... 
Mijn kadootje van God... 

Ik ben zo blij met jou in mijn leven. 
Toen ik je leerde kennen was je nog maar 18... ondertussen ben je zoveel gegroeid, heb je je zo ontwikkeld op je vakgebied, heb je veel geleerd van je periode als diaken... Hebben we samen letterlijk en figuurlijk bergen beklommen. Maar altijd samen en we komen er sterker uit...

We kregen samen 2 geweldige ventjes en hebben een heerlijk leven met z'n vieren.


Ik ben trots op wie je bent en hoe je in het leven staat!

x

2 opmerkingen:

  1. Felicitaties voor je man!Wat een prachtige ode aan je lief 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor de verjaardag, maar ook met elkaar.
    Mooier cadeau is er niet...

    BeantwoordenVerwijderen