24 september 2018

Kantoor-FOOD

Toen ik net op kantoor werkte vond ik het erg zoeken wat ik moest eten, want een zittend beroep en 25 minuten fietsen enkele rit... tja wat moet je dan eten. Ik wil niet aankomen, maar wel goed voor mijn lichaam zorgen. Het liefst wil ik nog wat afvallen. De afgelopen maanden heb ik gezocht naar wat voor mij prettig is en ik ben er uit wat ik ongeveer nodig heb. 

Wel moest ik erg wennen aan het feit dat je echt alles bij je moet hebben. Waar ik voorheen in een supermarkt werkte, waar je alles bij kon kopen mocht je honger hebben... Zit bij mijn huidige baan geen winkel in de buurt. Om die reden heb ik in mijn laatje een verpakking sultana's liggen en een doosje drop ;). De sultana's neem ik als ik toch ineens heel veel trek heb en wat ik bij me had op is. Ik doe met zo'n grote verpakking 2 maanden ofzo... dus niet eens iedere week eet ik ze. 

Mijn werkdagen verschillen van dagen tot 12.30, tot 15.00 of 17.00...dat verschilt nogal. Op de dagen dat ik tot 12.30 werk, eet ik thuis. Hieronder kan je zien wat ik ongeveer op een werkdag eet... 

Jullie trouwens enig idee waarom de heren op de zaak me altijd plagen met mijn groente en fruitkraam ;)... hahah... 





Vind je het leuk om vaker een inkijkje te krijgen in de dingen die ik eet?
Heb jij nog leuke tips die ik kan gebruiken als afwisseling?


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideetjes om mee te nemen naar mijn werk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel gezond allemaal.
    Af en toe een frietje, je doet het goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel goed uit. Mijn lunch bestaat uit tosti met kaas. Een een flinke mok koffie.

    BeantwoordenVerwijderen